Salam…aduh bosan tul aku malam ni…br tadi aku YM ngan saudara Nazmie.sesajer Ym kawan-kawan. Then terdetik hati ini nak tanyer dia mcm mana nak wt blog..haha..sajer jer cr nahas buat2 blog..nak gak maju cm saudara nazmie.nak serius mcm Malaysia Today tu sush ler.. tapi untuk mengisi masa lapang xda masalah rasanyer.

Ni cuti 3 bulan ni x tahu nk buat aper.alhamdulillah tgh bosan ni ada gak member ajak pi jalan2 Malaysia.Cuti2 Malaysia katakan.depa ajak pi Taman Negara kat Pahang.x sabar rasenyer nak menghirup udara segar ciptaanNya. Bukan nak kata udara kat KL ni x segar tapi sajer nak cuci mata tgkkeindahan alam ini dan mengelak diri dr terus dibelenggu kebosanan berada di rumah.hehehe…ok ni adalah my first post kat blog ni.insyaAllah masa akan dtg aku akan rajin2 update k…salam all yg review my blog…

1 Komen

  1. Tahniah. Satu usaha yang murni. Kita mesti belajar memanfaatkan masa dengan perkara yang bermanfaat. Setiap saat yang lalu dalam hidup kita hanya sekali cuma singgahnya. Saat-saat yang di’belanja’kan di jalan Allah, iA akan mendatangkan keberuntungan. Saat-saat yang terbazir di jalan taghut akan mendatangkan kebejatan, kerugian dan azab siksa yang tidak terperikan!

    Keep up your effort my friend 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan komen